تبلیغات
وبلاگ خبر رسان - اعتصاب‌های معلمان انگلیس مدارس لندن را به حالت تعطیل درآورد

:درباره وبلاگ

:آرشیو

:پیوندها

:پیوندهای روزانه

:نویسندگان

:آخرین پستها

آماروبلاگ

پنجشنبه 10 فروردین 1391-08:06 ب.ظ



اعتصاب‌های معلمان انگلیس مدارس لندن را به حالت تعطیل درآورد

خبرگزاری فارس: اعتصاب‌های معلمان در اعتراض به سیاست‌های ریاضت اقتصادی دولت انگلیس ادامه یافت و دو سوم مدارس لندن را به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل درآورد.

خبرگزاری فارس: اعتصاب‌های معلمان انگلیس مدارس لندن را به حالت تعطیل درآورد

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری «یورونیوز» هزاران معلم انگلیسی در اعتراض به سیاست‌های ریاضتی دولت که بر حقوق دوران بازنشستگی آنها تأثیر خواهد گذاشت به خیابانها ریختند.

این شبکه خبری ضمن اعلام این خبر افزود اعضای «اتحادیه ملی معلمان» و «اتحادیه دانشکده و دانشگاه» دست به اعتصاب یک روزه زدند و در مرکز شهر لندن به راهپیمایی پرداختند.

اتحادیه ملی معلمان، بزرگترین اتحادیه در لندن است که ۳۰۸ هزار عضو دارد. ۶۰ درصد کل معلمان لندن عضو این اتحادیه  هستند.

به گزارش «یورونیوز» در اعتصابات امروز، پنجشنبه ۲۹ مارس، معلمان دو سوم مدارس انگلیس تعطیل شده و یا به حالت نیمه‌تعطیل درآمدند.

"مارک‌کمپبل" یکی از مدیران اجرایی «انجمن دانشکده و دانشگاه» در گفتگو با یورونیوز اظهار داشت: "این اعتصاب، چهارمین دور اعتصابات معلمان در طول سال گذشته است. برنامه دولت این است که پرداختی کارکنان بابت مستمری بازنشستگی را افزایش دهد و سن بازنشستگی را هم تا ۶۸ سالگی بالا ببرد. ما نمی‌خواهیم هم پول بیشتر پرداخت کنیم، هم مدت زمان بیشتری کار کنیم و در ازاء آن مستمری بازنشستگی کمتری هم بگیریم.»

منابع خبری پیش از این خبر داده بودند دولت انگلیس قصد دارد از هفته آینده، اولین مرحله افزایش ۵۰ درصدی در پرداختی‌های مستمری معلمان را عملیاتی کند. 

دولت انگلیس، اصلاحات در نظام حقوق مستمری‌بگیران را از جمله اقدامات لازم برای تحقق اصلاحات بنیادین در ساختار اقتصادی این کشور می‌داند. افزایش پرداختی‌های مستمری‌بگیران و بالا بردن سن بازنشستگی از جمله سیاست‌های ریاضت اقتصادی است که دولت انگلیس در این راستا در پیش گرفته است.

معلمان و اساتید دانشکاه در انگلیس تأکید کرده‌اند تا زمانی که به مطالبات آنها توجه نشد به اعتصابات خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/د.ص 

 




تاریخ آخرین ویرایش:- -